Zástupci města Luhačovice se ve dnech 15. – 18. ledna zúčastnili prezentace regionu na veletrhu cestovního ruchu Regiontour 2009 v Brně. Město představilo místo ve společné expozici s dalšími turistickými oblastmi, tuto zastřešovala Centrála cestovního ruchu Východní Morava. Luhačovice společně s dalšími městy oblasti vystavovaly v části Zlínsko a Luhačovicko.
nn
Městské informační středisko Luhainfo zastoupené Silvií Macháčkovou poskytovalo prospektový servis pro podnikatelské subjekty, které prezentovaly možnosti ubytování, programy pro relaxaci, aktivity a wellness procedury pro široké cílové skupiny návštěvníků. Součástí čtyřdenní prezentace byla i soutěž "Východní Morava – voda v pěti proměnách," v níž se jednotlivé turistické regiony představily v "tekoucí či tekuté" podobě. V Luhačovicích byla volba zástupce jednoznačná – léčivé minerální prameny zastoupené Vincentkou, kterou formou sponzorského daru poskytl majitel značky. Tato byla předávána vítězům denních soutěží společně s lázeňskými oplatky, darovanými firmou Kare. Hlavní cenu – víkendový pobyt v Luhačovicích v hodnotě 10 000 Kč poskytl Hotel Augustiniánský dům a vítězce ji předal manažer společnosti Roman Taťák při sobotním hlavním losování.
nn
Luhačovicko bylo též prezentováno i v rámci kulturních vystoupení na hlavním pódiu, kde vystoupil Dívčí saxofonový orchestr pod vedením Vladimíra Schlimbacha a jehož vystoupení mělo jako vždy značný ohlas mezi návštěvníky. Regiontour je veletrh nabízející možnosti regionů v oblasti cestovním ruchu, Luhačovice mají značný a známý potenciál, ale přesto své nabídky podnikatelé rozšiřují, přizpůsobují širším cílovým skupinám a zkvalitňují.
nn
"Zájem o Luhačovicko je značný, návštěvníky především zajímají možnosti lázeňských wellness pobytů, možnosti a šíře ubytovacích kapacit, společenské a kulturní akce a v neposlední řadě vyhledávají příležitosti sportovních aktivit, tanečních večerů a dobré gastronomie," zhodnotila oblasti zájmu Silvie Macháčková.
nn