Luhačovice jsou opět aktivní

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy vyhlásila výsledky prvního ročníku soutěže HIT sezóny. Soutěž byla vypsána ve dvou kategoriích - veřejný a soukromý sektor. Ze třinácti přihlášených produktů ze všech čtyř turistických oblastí (Kroměřížska, Slovácka, Valašska,
nna Zlínska a Luhačovicka) si hlav...

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy vyhlásila výsledky prvního ročníku soutěže HIT sezóny. Soutěž byla vypsána ve dvou kategoriích – veřejný a soukromý sektor. Ze třinácti přihlášených produktů ze všech čtyř turistických oblastí (Kroměřížska, Slovácka, Valašska,
nna Zlínska a Luhačovicka) si hlavní cenu odnesly turistické produkty Valašská Bike Tour a Seniorské léto v Luhačovicích. Zvláštní cenu za významný počin v oblasti cestovního rouchu získala obrazová publikace Luhačovice – Janáčkův zdroj inspirace přibližujících místa, kde při svých pobytech v největších moravských lázních pracoval i odpočíval slavný hudební skladatel Leoš Janáček. „Chceme Janáčka ukazovat, protože ve vyspělých turistických destinacích je zcela běžné, že se konkrétní místa staví na známých osobnostech a kromě Dušana Jurkoviče je to ještě Leoš Janáček, který dosud byl vnímán jen jako týdenní záležitost v rámci festivalu Janáček a Luhačovice. Já jsem chtěl poukázat na to, že hudební skladatel Leoš Janáček tu trávil spoustu času a napsal tu i svá nejlepší díla,“ sdělil Roman Taťák, manažer produktu.
nnV kategorii soukromý sektor zvítězil produkt, který do soutěže přihlásila akciová společnost Zálesí Luhačovice, provozovatel hotelů Zálesí a Pohoda. „Senioři u nás mají na výběr ze tří balíčků procedur – masáže, koupele a suché uhličité koupele. Kromě toho jsou pro ně organizovány půldenní výlety k zajímavým místům v okolí nebo odpolední šálek kávy a čaje zdarma. Chceme aby se u nás cítili uvolněně a v přátelské atmosféře,“ uvedl Josef Michálek, ředitel hotelů Zálesí a Pohoda. Pobyt s polopenzí v hlavní sezóně vyjde seniory na 5 900 korun.

nn

Hlavní partneři