Wellnes a Spa hotel Augustiniánský dům získal 3. místo v soutěži o nejlepší turistickou nabídku v České republice, v turistickém regionu Východní Morava. V rámci regionu trumfl Augustiniánský dům i takové turistické ráje jakými jsou rozhledna Brdo, páteřní cyklostezka u Baťova kanálu nebo Památník Velké Moravy ve Starém Městě. V regionu zvítězil hrad Buchlov, druhý byl Skanzen Rožnov pod Radhoštěm.
"Znamená to pro nás velkou podporu v oblasti Public relations nejen v České republice, ale i v zahraničí, což bylo jednou z hlavních motivací z Czech Turismu. Má to velký význam nejen pro náš Hotel Augustiniánský dům, ale samozřejmě pro celou lokalitu lázní Luhačovice a je to další krok k propagaci tohoto krásného místa," uvedl Roman Taťák, ředitel Hotelu Augustiniánský dům .
Celostátní soutěž Kudy z nudy 2010 vyhlásila agentura Czech Turism. Všechny turistické aktivity zaregistrované na portálu www.kudyznudy.cz, prošly neveřejným kolem soutěže, v němž odborníci z oblasti cestovního ruchu vybrali v každém ze 17 turistických regionů deset aktivit. Z nich pak veřejnost vybírala aktivitu, která ji nejvíce oslovila. Do soutěže se zapojilo 10 852 osob, které odevzdaly 62 131 hlasů. (Hotel Augustiniánský dům získal 543 hlasy). Všem, kteří se umístili na čelních místech, se nyní dostane exkluzivní publicity na portálu Kudy z nudy a v rámci dalších akcí agentury Czech Turism. Ocenění budou mít zajištěnu propagaci v tuzemsku i zahraničí. Absolutním vítězem druhého ročníku soutěže o nejatraktivnější tuzemskou turistickou nabídku se stal zámek Hluboká nad Vltavou. Na druhém místě skončil program Ošetřovatelem v zoo ve Dvoře Králové nad Labem a na třetím hrad Křivoklát.