Novou plovárnu bude provozovat příspěvková organizace města SC Radostova, na několik otázek odpovídá její ředitel Mgr. Tomáš Mejzlík.
Co všechno návštěvníkům může plovárna nabídnout?
Především komfortní koupání v plaveckém bazénu, relaxačním bazénu, whirpoolu a pro děti v dětském bazénu. Teploty vody jsou nastaveny v plaveckém na 27 °C, v relaxačním na 31 °C a ve whirlpoolu na 34 °C. Teplota prostředí je nastavena zhruba o dva stupně nad teplotou bazénu. Taktéž je možno se vyhřát v parní sauně. Občerstvení najdou návštěvníci ve vstupní hale plovárny. Maximální hodinová kapacita je 143 lidí.
Atrakce, které jsou k dispozici: divoká řeka, masážní lavice, dva chrliče, dva podvodní vzduchové chrliče a houpací lavice.
Jaké jsou ceny, poskytujete slevy?
V pracovní dny je základní cena 60 Kč/hodina, v pátek, víkendu a svátcích 70 Kč/hodina. Kompletní ceník najdou klienti na www.plovarnaluhacovice.cz. Je možno zakoupit vlastní čip se slevou na vstupu 10 % nebo kreditní banku (kartu) za částky 1 000,2 000 a 3 000 korun. Zde přidáváme 10 % do kreditu a je možno z této karty odpočítávat za vstup libovolný počet osob (např. celá rodina). Nabízíme také možnost vystavení faktur pro firmy z fondu FKSP za plavání zaměstnanců, v případě zájmu nás kontaktujte a dohodneme se na dalším postupu.
Jaké předpokládáte další využití, připravujete nějaké projekty?
Bazén bude využit nejen na klasické koupání, ale plaveckou školou na výuku plavání, kojenecké plavání, aquaerobik, plavání seniorů atd.
Kolik má plovárna zaměstnanců a jaký je na ni kontakt?
Plovárna má v současnosti 14 stálých zaměstnanců. Telefonický kontakt je zatím mobilní 777 663 990, pevná linka bude teprve připojena a všechny případné kontakty a informace budou na www.plovarnaluhacovice.cz.
Je vaše zařízení vhodné i pro rodiny s menšími dětmi?
Vzhledem k teplotám a dětskému bazénu je naše plovárna velmi vhodná pro děti a rodiny i s menšími dětmi. Doporučuji všem to vyzkoušet a využít výhody rodinného vstupného.
Jak byste zhodnotil první týdny provozu, jsou u Vás zákazníci spokojeni, už jste řešili nějakou stížnost?
Po několika týdnech provozu stále dolaďujeme spoustu věcí provozního charakteru. Stále ještě zprovozňujeme bufet, učíme se správně vzorkovat vodu, dávkovat chemii k čištění, dolaďujeme permanentky, hledáme kvalitní a levné dodavatele atd. Chtěl bych na tomto místě opravdu pochválit
nového provozního Mirka Talaše, který na plovárnu přešel ze sportovního centra a ostatní nové zaměstnance za přístup a snahu. Nezdá se to, ale bylo toho opravdu moc nového k učení a zvládnutí. Jistě se objeví mnoho chybiček a věcí ke zlepšení, ale jsem přesvědčen, že je zvládneme. Všeobecně mohu říci, že negativních reakcí na bazén je minimum. Nicméně všichni se můžou přesvědčit sami, navštívit nás a o případných nedostatcích informovat mne, případně provozního. Za všechny reakce veřejnosti, které přispějí ke zlepšení našich služeb, budeme vděčni.