Centrála cestovního ruchu Východní Moravy v úterý 25. ledna vyhlásila v Holešově výsledky soutěže o Hit sezony. Luhačovice získaly ve velké konkurenci první místo v kategorii produktů ze soukromého sektoru, kde Lázně Luhačovice, a. s. zvítězily s produktem regeneračního programu na míru, spojujícího wellness zážitky s péčí o zdraví, v jedinečném hotelu Alexandria Spa Wellness.
Produkt s názvem Medical wellness je připraven pro všechny, kteří si uvědomují, že naše zdraví je nejdůležitějším celoživotním kapitálem. Zodpovídáme za něj sami a sami o něj musíme pečovat, aby nám mohlo dobře sloužit. Lékař vybere vhodné lázeňské a wellness procedury a ušije regenerační program přímo na míru. Podrobnější nabídku tohoto produktu najdete na www.lazneluhacovice.cz.
Odborníci na cestovní ruch dále ocenili vybudování infrastruktury pro cestovní ruch v oblasti Luhačovicka. Cenu za počin roku si odnesli společně město Luhačovice, městys Pozlovice a Lázně Luhačovice, a. s., za vybudování infrastruktury sloužící cestovnímu ruchu. V průběhu roku 2010 byly na tomto území uvedeny do provozu tři zařízení významně přispívající rozvoji cestovního ruchu. Koupaliště Duha u přehrady, wellness centrum Alexandria a plovárna s celoročním provozem v Luhačovicích. Oceněným blahopřejeme a věříme, že oprávněnost přidělených Hitů sezony potvrdí také spokojení návštěvníci luhačovických vodních a relaxačních center.