„Na základě této návštěvy budou ve 130milionovém Japonsku, které je světovou ekonomickou velmocí, odvysílány reportáže o Luhačovicích a zlínském regionu. Cílem je nalákat japonské turisty, jakožto druhý největší turistický národ na světě, říká Okamura. „ S japonskými televizními stanicemi chce senátor zvolený za obvod Zlín probrat mimo jiné i potenciál regionu z hlediska investic.
Součástí programu prohlídky Luhačovic, byla degustace regionálních specialit ve wellness hotelu Augustiniánský dům, které připravil šéfkuchař luhačovického wellness hotelu Peter Babol.
„Japonští novináři mohli ochutnat například jehněčí drkotinu, česnekovou couračku, pečené králičí stehýnko, jáhelník, domikát, bigos, či povidlové pěry sypané mákem. Všem očividně náramně chutnalo a velmi příjemně je překvapila i velmi vysoká kvalita místních surovin, stejně tak celkový dojem a chuť vybraných pokrmů,“ dodává Roman Taťák marketing & sales manager hotelu Augustiniánský dům“.