Soutěž je vyhlašována vydavatelstvím C.O.T. media a Veletrhy Brno v rámci veletrhů GO a Regiontour. Cílem soutěže je zviditelnění výjimečných a vysoce kvalitních počinů v oblasti cestovního ruchu a upozornění na atraktivní novinky. Tím soutěž přispívá ke zkvalitňování služeb v cestovním ruchu. Jedná se o prestižní ocenění mimo jiné i díky vysokému kreditu pořadatelů. Porotu tvoří zástupci institucí činných v cestovním ruchu, členové akademické obce, zástupci profesních asociací, odborníci na reklamu a marketing či specialisté na problematiku rozvoje cestovního ruchu v regionech např. ACK, AČCKA, SLL ČR, CzechTourism, Veletrhy Brno, C.O.T. a další. Soutěžilo se v kategoriích nejlepší turistický produkt, nejlepší jednotná kampaň, nejlepší turistický portál, nejlepší cestovní kancelář, nejlepší lázeňský a wellness balíček a nejlepší golfový balíček.
Cenu za vítězný produkt s názvem „Lázeňská dovolená pro rodiny s dětmi“ pro Lázně Luhačovice, a.s. převzal na slavnostním vyhlášení v Brně generální ředitel obou společností Dr. Eduard Bláha. Jak již název napovídá, vítězný produkt si klade za cíl nabídnout celoročně speciální program sestavený pro rodiny s dětmi. Pobyt by měl plnit nejen preventivní funkci především pro posílení organismu před onemocněními dýchacích cest, ale měl by i přiblížit lázeňskou léčbu dětem i rodičům a zároveň nabídnout atraktivní volnočasové aktivity nejen pro děti. Jedná se o cenově dostupný pobyt s lázeňskými procedurami pro děti i dospělé doplněný o sportovní aktivity včetně hlídání dětí.
Stříbrnou příčku obsadil produkt „Jáchymovská SNOWMANIE“. Ocenění převzala obchodní ředitelka Jáchymova Ing. Jana Vaňková. Tento produkt je ideálním pobytem pro ty, kteří chtějí zimní sporty kombinovat s využitím moderního aquacentra a lázeňských procedur. Součástí pobytu jsou i cenově zvýhodněné služby krušnohorských SKI areálů včetně Božího Daru nebo Klínovce. Pobyt je určen nejen pro dospělé, ale i pro děti.
Třetí místo odborná porota přiřkla společnému projektu obou lázní „Léčebný pobyt Intensiv“. Přihlašovatelem produktu byla akciová společnost Lázně Luhačovice, za níž cenu přebíral obchodní ředitel Ing. Jiří Dědek, MBA. „Cílem je poskytnutí plnohodnotného léčebného pobytu v Luhačovicích nebo Jáchymově s programem garantovaným lékařem tak, aby byl čerpán co nejméně v pracovních dnech,“ uvádí Jiří Dědek a dodává: „Pobyt je připraven s cílem oslovit ty, kteří vlivem změn v lázeňství nebudou mít nárok na lázeňskou léčbu hrazenou prostřednictvím zdravotních pojišťoven a pro ty, kteří nemají možnost čerpat delší dovolenou“.
„Skutečnost, že všechna tři ocenění získaly projekty z Luhačovic a Jáchymova, svědčí o tom, že se nám daří výměna zkušeností a vzájemné propojování našich obchodních aktivit v rámci skupiny.“ sdělil na závěr Eduard Bláha.