Již v neděli odstartuje LCE3aTlon

V neděli 11. 8. odstartuje na rybníku mezi Slopným a Loučkou (na Křešově) tradiční závod v plavání, jízdě na kole a běhu  LCE3aTlon. Sraz závodníků bude v 9.30 na Křešově, kde bude závod v 10.00 odstartován plaváním.

Po plavání se dále  pokračuje na kole od rybníka sjezd na hlavní cestu směr Loučka (vlevo), v Loučce odbočit na Haluzice, Lipová (vpravo), pokračovat do lesa a před vrcholem odbočit na červenou značku, která vede na Petrůvku (opět vpravo), pokračovat po červené až nad Kladnou Žilín, tady se napojit na silnici, která vede do Luhačovic (Bílý kříž) a sjet ke sportovnímu areálu Radostova (ze spodní strany budovy – zde se nechají kola). Ženy nechají kola na Ovčírně (bude tam zabezpečen odvoz kol)

Dále se poběží od Radostova ke hřbitovu dál po zelené značce nahoru na Ovčírnu tady odbočit vpravo a po zelené po hřebenu až na Okrouhlou, tady pokračovat rovně po cestě směr Goliáška, za Goliáškou kousek po žluté a na druhé křižovatce seběhnout opět vpravo ke Šťávnici a po polní cestě na jih k zemědělskému družstvu, které se oběhne a za potokem je u Luxů cíl.

Závodí se na vlastní nebezpečí a přilba na kolo je povinným vybavením.