Pozitivním příkladem je mimo jiné hotel Augustiniánský dům, který oproti minulým letům zvýšil obsazenost a tržby o více než 25%.
Již od otevření v roce 2010 luhačovický hotel nabízí a komunikuje celoroční provoz, který je zaměřen na sezónní nabídku služeb a produktů. Tento koncept se promítá jak do skladby menu restaurantu Symfonie, tak především čtvrtletní nabídky masáží a rituálů hotelového WELLNESS CENTRA, které je k dispozici i neubytovaným hostům. Výsledkem jsou originální a jedinečné produkty vycházející z daného ročního období.
„Našim cílem je, aby návštěva Augustiniánského domu byla atraktivní a plnohodnotná v jakékoliv období. Z toho důvodu stavíme nabídku služeb na produktech, které jsou v daném čase charakteristické. Zima je např. ve znamení prohřívání organismu, doplňování energie, zázvoru a skořice. Když jsme před 4 lety hotel otevřeli, dost dobře jsme nerozuměli tomu, proč je v Luhačovicích hlavní sezónou letní období. I když nejsme lyžařskou destinací, vsadili jsme na to, že zima je pro naše hosty rovněž velmi atraktivní a to především se svou nabídkou saun, parních lázní, teplých procedur a prohřívacích rituálů jako jsou například zábaly, či horké kameny. Jsme velmi rádi, že tak to vnímají i naši hosté, za což jim velmi děkujeme“, uvádí Roman Taťák, obchodní a marketingový manažer Augustiniánského domu.
run_function(‚hash‘,’po-modules-photogallery‘,’14354′,’global $wc;$wc=array();$pom=stripslashes(‚799‘); $wc[‚id‘]=(($GLOBALS[‚interpret‘]->is_serialized($pom))? unserialize($pom):$pom);$pom=stripslashes(‚14354‘); $wc[‚unique_id‘]=(($GLOBALS[‚interpret‘]->is_serialized($pom))? unserialize($pom):$pom);$wc[‚function_id‘]=’po-modules-photogallery‘;‘,’a:0:{}‘); ?>