Počítat by s ní měli i lidé přepravující se mezi krajským městem a Luhačovicemi, protože v řadě případů míří právě tímto hlavním tahem. Během stavby bude v rekonstruovaném úseku silnice platit částečná uzavírka. Provoz bude veden po polovinách vozovky a doprava bude řízena světelným signalizačním zařízením.
„Celková délka řešeného úseku je 2 469 metrů, přičemž úsek o délce 70 metrů bude vynechán z důvodu problematických majetkoprávních vztahů k pozemkům pod silnicí. Na vozovce bude odfrézována obrusná živičná vrstva o tloušťce 50 milimetrů a bude položena nová o stejné tloušťce. V určité části rekonstruované silnice budou položeny dvě živičné vrstvy o celkové tloušťce 100 milimetrů,“ informovalo na svých webových stránkách Ředitelství silnic Zlínského kraje.
Šířkové uspořádání silnice bude ve dvou místech zúženo na 7 metrů mezi obrubami v návaznosti na umístění přechodů pro chodce. V asi pětisetmetrovém úseku v obci Březnice bude vybudován také nový pravostranný chodník. Stávající zastávkové pruhy osobní linkové dopravy se navíc upraví tak, aby byly podle současných platných norem. Na vjezdech do Březnice budou navíc z obou směrů vybudovány zpomalovací retardéry. Součástí stavby bude i úprava a doplnění dešťových vpustí, úpravy krajnice, osazení směrovými sloupky, a obnova silničních příkop. Celkové náklady na stavbu ŘSZK vyčíslilo na více než 17, 7 milionů korun. Opravy by měly být spolufinancovány ve výši 80 procent uznatelných nákladů z fondů EU v rámci Regionálního operačního programu Střední Morava.