Luhačovice se prezentovaly na veletrhu Regiontour

Na veletrhu Regiontour, který se konal v Brně od 15. do 18. ledna, se představily již tradičně také Luhačovice. Prezentace města jako turistické destinace probíhala v rámci společného propagačního místa Zlínského kraje. 

Luhačovice nabídly návštěvníkům řadu informací o dění a turistických možnostech ve městě, ale také například bohatou tombolu.

„U našeho kontaktního místa se za dobu trvání veletrhu zastavilo množství návštěvníků, které zaujala atraktivní nabídka pobytů a možností vyžití v lázeňském městě. Zájemci o Luhačovice se dali počítat určitě spíše na tisíce, než na stovky,“ popsala Barbora Švehlíková, pracovnice luhačovického Turistického a informačního centra, která na s příchozími komunikovala. Lidé si mohli odnést také řadu propagačních materiálů o Luhačovicích. „Rozdalo se přibližně 400 kusů ročních kulturních kalendářů a zhruba tři stovky zbrusu nových katalogů ubytování. Lidé měli samozřejmě k dispozici také propagační materiály, které dodaly Lázně Luhačovice a také řada dalších společností, zejména provozovatelů nejrůznějších hotelů a dalších ubytovacích zařízení. V nabídce nechyběly ale ani mapy města nebo cykloturistické mapy,“ přiblížila Švehlíková.

Řadě návštěvníků udělala radost i tombola pořádaná luhačovickým zastoupením. „Příchozí dostali lístek do tomboly. Když ho rozbalili, buď zjistili, že získali některou z řady hodnotných cen, nebo si alespoň na lístku mohli přečíst nějakou zajímavou informaci o našem lázeňském městě,“ dodala Švehlíková. Zájem o tombolu byl veliký. „Daly se totiž vyhrát opravdu velice atraktivní ceny, například wellness den v hotelu Alexandria nebo víkendové pobyty v penzionu Oáza. Nechyběly ale ani menší výhry, jako třeba láhev oblíbené Vincentky,“ doplnila Švehlíková. Ceny věnovali sponzoři. „Děkujeme všem, kdo do tomboly přispěli. Byly to společnosti Lázně Luhačovice, a.s., Penzion Oáza Luhačovice, Městská plovárna Luhačovice, TK Janáček, s.r.o, Hotel Vila Viola Luhačovice, Vincentka, a.s., Clip Luhačovice – výrobce lázeňských oplatků a město Luhačovice,“ dodala Švehlíková.

Lázeňské město zaujalo nejen širokou veřejnost, ale i odborníky. Luhačovice totiž nezůstaly bez povšimnutí ani při vyhlášení výsledků Velké ceny cestovního ruchu, která každoročně veletrh provází. Lázně Luhačovice, a. s. ovládly kategorii Nejlepší lázeňský a wellness balíček, když první místo získaly za lázeňský a wellness balíček Rehabilitace páteře a druhé místo za produkt Vánoce v Alexandrii. Také další ocenění se týkala Luhačovic. V kategorii Nejlepší jednotná kampaň získala druhé místo kampaň Resort Luhačovice – místa zážitků, kterou realizovalo Luhačovské Zálesí, o. p. s. V uvedené kategorii zvítězil Zlínský kraj a jeho Centrála cestovního ruchu Východní Moravy za marketingovou kampaň Východní Morava má jiskru. Není pochyb o tom, že v rámci turistického ruchu Východní Moravy hrají právě Luhačovice velmi důležitou úlohu.

Na hlavním podiu při zahájení veletrhu vystoupil Dívčí saxofonový orchestr pod vedením Vladimíra Schlimbacha.
run_function(‚hash‘,’po-modules-photogallery‘,’50248′,’global $wc;$wc=array();$pom=stripslashes(‚963‘); $wc[‚id‘]=(($GLOBALS[‚interpret‘]->is_serialized($pom))? unserialize($pom):$pom);$pom=stripslashes(‚50248‘); $wc[‚unique_id‘]=(($GLOBALS[‚interpret‘]->is_serialized($pom))? unserialize($pom):$pom);$wc[‚function_id‘]=’po-modules-photogallery‘;‘,’a:0:{}‘); ?>

Hlavní partneři