Jedno z míst, kde bylo možné získat potřebné kódy a díky nim virtuálně pomoci sehnat ovečky a zúčastnit se tak také soutěže o zajímavé ceny, byly právě lázeňské Luhačovice. Akce se zde týkala jednak Městského turistického informačního centra, které je součástí domu kultury Elektra, ale také dalšího místa.
„Tím bylo Jezírko lásky, nacházející se v lese nad Luhačovicemi. Zatímco míru návštěv účastníků soutěž v různých institucích organizátoři soutěže nezaznamenávali, návštěvnost vybraných zajímavých míst v krajině, odkud se také ovečky sháněly, nám potom předali. Velmi nás potěšilo, že pátým takovýmto nejnavštěvovanějším místem bylo právě Jezírko lásky,“ informovala za luhačovické MTIC Terezie Bartoníčková. Dodala také, že příslušnou schránku s kódem zde umístili a opečovávali luahčovičtí skauti. Tímto způsobem skautské hnutí spolupracovalo na projektu i na dalších místech, protože bylo celorepublikově partnerem projektu Sežeňte ovečky.
I díky tomu, že schránka („keška“) na Jezírku lásky byla všdy na správném místě a v pořádku, Luhačovice se zařadily s 1768 návštěvami tohoto místa hned za čtvrté Břežanské údolí. Třetí z tohoto pohledu nejvyhledávanější lokalitou byl pražský park Cibulka, druhé bylo určené místo pro shánění oveček v Ostravě a nejnavštěvovanější opět pražská lokalita, a sice Královská obora. Odtud se do soutěže lidé zapojili 2.331 krát.
I v samotném luhačovickém infocentru se po akci ČT Déčko ovšem lidé ptali také ve velkém. „Každý den se zde do akce Déčka zapojilo mnoho rodin s dětmi,“ doplnila Bartoníčková.
Je vidět, že organizátoři si dobře uvědomili, jak turisticky vyhledávanou lokalitou Luhačovice jsou a že při takovéto celorepublikové soutěži nemohou na mapě zainteresovaných míst chybět