„Luhačovice jsou brány jako perla Moravy a krásné historické lázeňské město, z pozice samosprávy zároveň cítíme potřebu určité změny v širším vnímání našeho města veřejností. Jde o to, aby nás lidé brali zároveň jako město, které vnímá moderní trendy, přizpůsobuje se současným potřebám svých občanů a návštěvníků a má svůj atraktivní osobitý styl,“ vysvětlil záměr starosta Luhačovic Marian Ležák. Vnímání Luhačovic jako moderní značky, která by dokáže jasně promlouvat k dnešním lidem, souvisí s dalšími záměry města. „Daleko více naší práce i prostředků budeme směřovat do podpory cestovního ruchu, pro který je v současné době jednotná vizuální komunikace a cílevědomé budování značky zásadní věcí,“ uvedl starosta. Vedení města chce sice systém zavést, ale je si vědomo, že to nebude ze dne na den. „V současné době město jedná s odborníky na grafický design a marketing, aby se přesně definovalo, co všechno je potřeba na vizuální komunikaci Luhačovic zlepšit. Předpokládáme, že zřejmě půjde nejméně o návrh nového loga a design manuálu a také o nové internetové stránky města,“ sdělil Ležák.
Město Luhačovice zdůrazní svůj význam zavedením moderního vizuálního stylu
Nové logo města, které změní styl vizuální komunikace Luhačovic s veřejností, brzy hodlá zavést vedení místní samosprávy. Jde o jednu z mnoha plánovaných změn, pomocí kterých chtějí postupně Luhačovice zdůraznit svou image.