K nedílné součásti přípravy na nadcházející sezónu v Luhačovicích patří i účast zaměstnanců informačního centra na veletrzích cestovního ruchu.
Druhá polovina ledna patřila již tradičně veletrhu GO a REGIONTOUR . Ten se konal na brněnském výstavišti od 17. do 20. ledna. Stánek Luhačovic byl součástí širší nabídky Zlínského kraje – Východní Moravy a obsadili jsme pult s názvem Wellness. Zde se setkala propagace města s velkou odezvou jak u profesionálů, tak široké veřejnosti. Největší zájem budil kalendář akcí a souhrnný katalog ubytování.
Veletrh ITF Slovakiatour 24.-27. ledna je největším veletrhem cestovního ruchu na Slovensku a Luhačovice patří k pravidelným vystavovatelům. Veletrh každoročně přináší komplexní servis pro lidi, kteří chtějí cestovat do zahraničí nebo poznávat krásy Slovenska. Referentka městského informačního centra Eva Kalužíková, již po několikáté prezentovala širokou nabídku našeho města zájemcům z cestovních kanceláří i jednotlivcům.
Na začátku března se město Luhačovice bude účastnit dalšího veletrhu a to v Ostravě na Černé louce.
Dovolená 2019 je největším mezinárodním veletrhem cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji. Jelikož z této části republiky míří do Luhačovic stále velké množství hostů, chceme je podpořit a ukázat, že i když Luhačovice navštívili, stále je zde co objevovat.
20. ročník veletrhu INFOTOUR & CYKLOTURISTIKA v Hradci Králové 8.-9. 3. je vyhlášený cíl pro prezentaci cykloturistiky a aktivní dovolené u nás. Pravidelně je připraven odborný program pro profesionály v cestovním ruchu, kteří se zde sejdou na konferenci. Luhačovice osloví zájemce svou ověřenou nabídkou aktivit a atraktivit z regionu Luhačovického Zálesí.
V dubnu se v rámci veletrhu Region konaném v Lysé nad Labem budeme účastnit školení Facebook pro začátečníky i pokročilé. Na tomto veletrhu jsme zatím nikdy nevystavovali a při této příležitosti si uděláme představu, jestli by třeba do budoucnosti mělo smysl tento veletrh navštěvovat a pozvat návštěvníky z této části republiky k nám do Luhačovic.
„Veletrhy jsou pro nás důležité také z hlediska získání inspirace při tvorbě propagačních materiálů. Rádi také zjišťujeme, že i naše materiály se líbí a jsou předlohou ostatním. Ujišťuje nás to v tom, že naši práci děláme dobře,“ doplnila Kalužíková.