„Za první sezonu od spuštění (27.6.) až do konce roku 2019 webové stránky využilo cca 2000 uživatelů, proběhlo cca 4000 návštěv. Což je pozoruhodné, protože právě v takové číslo jsme doufali, když jsme projekt připravovali – cíl byl tedy splněn,“ sdělila Petráková.
Jak dodala, do konce roku 2019 proběhlo více než 50 zápůjček audiopřehrávačů v informačních centrech a v muzeu.
„To prokazuje, že online varianta je daleko oblíbenější, než ta offline. I tak jsme ale rádi, že jsou audiopřehrávače k dispozici zájemcům, kteří nedisponují chytrými telefony,“ nastínila Petráková.
Upozornila také, že kromě úspěchu u samotných návštěvníků se setkala s ohlasem i u odborné veřejnosti.
„Zvuková mapa Luhačovic oslovila i porotu soutěže EDEN 2019, kterou nakonec Luhačovice vyhrály. Z projektu jsou nadšené i kolegyně z TIC Brno, které stojí o spolupráci. Zvuková mapa byla součástí přihlášky do Velké ceny cestovního ruchu. Těšíme se pozornosti médií: o Zvukové mapě vyšla například reportáž ve slovácké televizi TVS nebo na iDnes,“ dodala Petráková.
Je možné, že další úspěch také Zvukouvou mapu ještě čeká.
„ZM bude 2. dubna soutěžit ve finále multimediální kategorie Prix Bohemia Radio 2020, přehlídky rozhlasové tvorby. Držte nám palce,“ uzavřela Petráková.
Více o projektu se můžete dozvědět ve videu a článku, které jsme zveřejnili již dříve. Stačí kliknout na odkazy níže.