„Tady pramení Luhačovice, zážitky, pohoda nebo radost.“ Tento variabilní claim byl hlavním motivem letní kampaně, kterou díky vítězství v mezinárodní soutěži European Destination of Excellence připravila destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko ve spolupráci s městem Luhačovice a s partnerskými podniky. Cílem kampaně bylo restartovat cestovní ruch v nejkrásnějších moravských lázních po loňské první vlně pandemie.
Spot, který v rámci kampaně vznikl, před několika dny ocenila porota festivalu Tourfilm čestným uznáním. Luhačovický spot plný barev, letní pohody a lázeňské atmosféry si své čestné uznání vybojoval mezi stovkou přihlášených spotů, filmů a propagačních videí.
„Mám z tohoto ocenění velkou radost a všem, kdo se na vzniku videospotu podíleli, gratuluji a děkuji za příkladnou prezentaci tohoto nádherného koutu Zlínského kraje,“ uvedl náměstek hejtmana Lubomír Traub, který má ve své gesci oblast cestovního ruchu.
„Realizací spotu jsme pověřili režiséra Pavla Vrágu a místní agenturu AB Manufaktura. Do tvorby spotu se navíc zapojila široká lokální komunita, jejíž nadšení dodává společnému dílu jedinečnou a autentickou atmosféru,“ sdělila manažerka destinace Zlínsko a Luhačovicko Jana Pastyříková.
Hlavních rolí se chopili herci Slováckého divadla Jitka Josková a Pavel Šupina.