Do užšího výběru byly Lázně Luhačovice zařazeny společností Dun & Bradstreet podle dlouhodobě daných parametrů. Finální výběr následně učinila odborná komise, která ocenila Lázně Luhačovice nejen za ekonomické úspěchy, ale především za naplňování odpovědného podnikání a závazek k udržitelnosti provozu, ekologickým hodnotám, úspěchu v tradičních odvětvích a významný přínos k rozvoji regionu.
„Ocenění vnímáme jako potvrzení správnosti naší dlouhodobé strategie jít cestou odpovědného podnikání v lázeňství a cestovním ruchu. V naší společnosti klademe velký důraz na kvalitu služeb, proklientský přístup, udržitelnost a inovace. Věříme, že úspěch v těchto oblastech je klíčem nejen k ekonomické prosperitě, ale je přínosem i pro celé místo Luhačovice,“ sdělil generální ředitel Lázní Luhačovice Jiří Dědek.
Dobrým příkladem je podle Dědka například dlouhodobá péče o přírodní minerální zdroje, kterých lázně spravují deset z celkových třinácti, nebo investice v řádech desítek milionů korun do veřejných prostor, jichž využívají nejen lázenští hosté, ale i další návštěvníci Luhačovic.
„V ekonomicky náročných letech jsme provedli revitalizaci zeleně v lázeňském areálu, v roce 2019 byla dokončena rekonstrukce lázeňské kolonády a haly Vincentka. Nejaktuálnějším počinem je záchrana a rekonstrukce areálu Jurkovičových Slunečních lázní,“ upřesnil na závěr Jiří Dědek.