„Přestože jsme letos zaznamenali o něco méně hostů než v roce 2023, rozdíl byl jen v desítkách návštěvníků. Naopak jsme obsloužili více telefonátů a e-mailů, což naznačuje rostoucí zájem o informace na dálku. Nejvíce otázek se týkalo parkování a vyřizování parkovací karty typu E,“ sdělila Terezie Bartoníčková z Městského turistického a informačního centra Luhačovice.
Neděle byly často obsazeny komentovanými prohlídkami „Továrník Baťa a Luhačovice“, které přilákaly mnoho zájemců.
„Často se dotazy týkaly také jízdy autovláčkem k přehradě, přičemž návštěvníci vyjadřovali přání, aby vláček jezdil i v odpoledních hodinách,“ pokračovala Bartoníčková.
Další zájem byl o cyklostezky, mapy a napojení na plánovanou trasu směrem na Uherský Brod, na které se stále pracuje.
„Ovšem hlavním lákadlem letošní sezóny byla návštěva areálu Slunečních lázní, kterou jsme všem hostům vřele doporučovali,“ zmínila Terezie Bartoníčková.
Co se týče prodeje zboží, zájem byl tradičně o turistické vizitky a pohledy. Velmi oblíbené zůstaly stálice jako Vincentka a Luhačovická bylinná. „Do budoucna však určitě doplníme sortiment o deštníky, turistické hole, šampóny, lžičky, plavky a ručníky, které byly letos velmi žádané,“ upřesnila Terezie Bartoníčková.
V luhačovickém „íčku“ bude velice živo ve čtvrtek 24. října, kdy se slaví Mezinárodní den pro informace. „Tuto akci MTIC Luhačovice oslaví s návštěvníky, a to prostřednictvím dárků a překvapivých informací,“ dodala na závěr Bartoníčková.