Cílem letošního ročníku je zachovat všechny složky programu, na které jsou diváci z předchozích let zvyklí – divadlo, film, literaturu, výtvarné umění, performance i hudební produkci. Pořadatelé jsou si však plně vědomi závislosti kulturních akcí na aktuálním epidemickém vývoji, a proto dospěli ke strategickým rozhodnutím, která budou tento ročník doprovázet. Převážná část programu bude situována do veřejného prostoru. S touto výzvou přichází zpřístupnění neobjevených či běžně nedostupných míst a open-air prostorů, stejně jako hlubší propojení s místy známými skrze site-specific performance a instalace.
Toto pojetí souvisí s dlouhodobou koncepcí festivalu, která kreativně pracuje s historickým a tradičním odkazem Luhačovic a propojuje městské části tím, že se snaží přitáhnou luhačovické občany a přespolní do míst, kam se obvykle nevydávají. Ředitelka festivalu Magdaléna Petráková ke změnám dále uvádí: „S ohledem na omezení pohybu bude program více než kdy dříve primárně určen místním obyvatelům či návštěvníkům z regionu a obohatí tak stávající kulturní nabídku. Zároveň se tímto ale festival jakkoli neuzavírá návštěvníkům z celé republiky a zahraničí.”
Umožní-li to protiepidemická omezení, počítají organizátoři také s programem dimenzovaným pro nízkou návštěvnickou kapacitu, jako jsou vitrínové výstavy či bytové divadlo pro 1 – 10 diváků. Ve všech případech budou dodržována hygienická opatření a stanoveny podmínky pro bezpečí účastníků. Počítá se také se zajištěním dezinfekce či testů.
Vizuál letošního ročníku odkazuje na fenomén, který byl pro poslední rok typický, a sice komunikaci na dálku. Grafika je inspirována estetikou rámování a kompozic původních pohlednic, které se z lázní dříve posílaly. V tomto případě jsou však využity autentické fotografie z předchozích ročníků, které návštěvníky lákají na příjemnou letní atmosféru festivalu. Autorkou vizuálu je stejně jako v předchozích ročnících grafická designérka Bára Růžičková.