Nový vizuál používá město od prosince roku 2019 a od samého začátku ho velmi kladně hodnotí jak veřejnost, tak odborníci z oboru. Oceňují na něm především jednoduchost, nápaditost a nadčasovost. Postupně se tak rozšířil do všech oblastí kulturního, společenského i sportovního života lázeňského města. V jednotném stylu jsou označeny budovy, vlajky, plakáty a speciální identitu mají i Luhačovické Noviny, které vycházejí pravidelně každý měsíc.
„Těší mě, jak nás jednotná identita propojila napříč městem. A to jak mezi podnikatelskými subjekty, tak i místními spolky v oblasti sportu, kultury a dalších činností. Zároveň je potěšující, že naše forma rozvíjení identity je i vzorem pro některá jiná města,“ podotýká starosta Luhačovic Marian Ležák.
V Městském turistickém a informačním centru si zájemci mohou v barvách Luhačovic pořídit trička, ponožky, tašky, klíčenky, etikety a také cyklodresy. Zdařilý vizuální styl, který je navíc snadno aplikovatelný a živý, oslovil i místní výrobce, kteří rozšířili svou nabídku o produkty v nové městské identitě.
Na památku nebo jako dárek pro své blízké či obchodní partnery tak můžeme v infocentru sehnat v barvách Luhačovic také Vincentku, Lázeňské oplatky, Luhačovickou bylinnou, pivo, Ovocňák a nyní nově sýrové sušenky. Podle Lucie Šústkové z infocentra je o produkty skutečně velký zájem.
„Často se setkáváme s tím, že zákazníci chtějí například Vincentku pouze v lahvi, na které je identita města. Dobře se prodávají i další suvenýry, třeba trika či Lázeňské oplatky. Již teď je zájem také o nový produkt – sýrové sušenky,“ říká Lucie Šústková a dodává, že pro velký zájem o tyto produkty město založilo také e-shop.