„Nabízíme jim setkání, při kterých pracovníkům recepcí i dalším zájemcům přibližujeme, o jaké informace mají turisté nejvíc zájem. Také ale připomínáme, která místa v Luhačovicích a okolí hostům doporučujeme k návštěvě. Jde o různé turistické atraktivity, které třeba nemají tolik zažité,“ sdělila za městské infocentrum Terezie Bartoníčková.
Setkání jsou proto podle možnosti také spojená s následnou prohlídkou některých atraktivit jako například pražírnou kávy nebo minigalerií rozhleden.
„Při těchto setkáních navíc recepční upozorňujeme na nejaktuálnější možnosti vyžití pro návštěvníky. Zaměstnanci hotelů si mohou u nás zároveň převzít a doplnit některé turistické propagační materiály pro umístění v recepcích,“ osvětlila Bartoníčková.
O zajímavá informativní setkání je poměrně zájem. „Několik jich proběhlo už koncem minulého roku, další se uskutečnilo počátkem ledna,“ dodala Bartoníčková. Přínos vidí také v tom, že recepční a pracovnice infocentra se osobně setkají a lépe se jim tak v budoucnu komunikuje, protože z hotelů o upřesnění některých aktuálních informací recepce telefonicky často infocentrum žádají. „Vyměnili jsme si i zkušenosti s tím o jaké informace požadují hosté v recepcích hotelů. Shodně s infocentrem lze podle sdělených zkušeností například říct, že největší zájem z propagačních materiálů je jednoznačně o mapky Luhačovic a okolí,“ doplnila Bartoníčková. Věří, že už uskutečněná i nová setkání, která se teprve naplánují, budou přínosem pro všechny návštěvníky města. „Pokud bude zájem z dalších hotelových zařízení, určitě se rádi dohodneme na termínech, kdy by šlo obdobnou akci znovu uskutečnit,“ uzavřela Bartoníčková. Nutno dodat, že referentky Městského turistického informačního centra v počátku roku kromě systematického informování návštěvníků a spolupráce s hotely teď z kraje roku aktuálně zaměstnává ale i účast na různých veletrzích cestovního ruchu, kde rovněž prezentují turistické možnosti v Luhačovicích.